کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام، برای بازگشت به تیم ملی ایران چراغ سبز نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاس گل محمدی نادری مقابل سپاهان، یک پیام آشکار برای دیدار با پرسپولیس داشت.
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
علی بیرو با این جمله محبت آمیز:" آقا افشین در قلب من جای دارد" به یکماه چالش با چهره محبوب پرسپولیس پایان داد.
نام کیلیان امباپه در فهرست اعلام شده از طرف لوئیس انریکه برای اولین بازی دوستانه تابستانی پی‌اس‌جی دیده می‌شود. نیمار در این فهرست حضور ندارد.
برگزاری دیدارهای تدارکاتی متعدد با تیم هایی از عربستان، می تواند پالس مثبتی برای حضور نمایندگان این کشور در ایران باشد.
امیر قلعه‌نویی پس از جلسه با وزیر ورزش اعلام کرد که چند بازیکن خود را به تیم امید می‌دهد و به دنبال جایگزین آن‌ها است.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به اخبار و گمانه زنی ها در خصوص بازار نقل و انتقالات توضیحاتی را صادر کرد.
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال با هماهنگی وزارت اقتصاد انجام می‌شود.
حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته بعد از رفع مشکلات کوین یامگا و تحویل پاسپورت او برای سفر به فرانسه یک خبر مهم به تماشاگران تیم استقلال داد.
مهاجم تعویضی استقلال برابر هوادار پالس مثبت را برای کادر فنی آبی‌ها در آستانه دربی ارسال کرد.
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
موسی مارگا، مهاجم الهلال، در ادامه درخشش آشکار خود، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو گل زد و یک پاس گل ثبت کرد.
دلار امروز با پالس سفر دولت به چین و گشایش های ارزی احتمالی کاهش قیمت را در بازار آزاد نشان داد.
ریکاردو ساپینتو در تمرین امروز برخورد گرمی با هافبک تیم استقلال داشت.
اپل دست به ریسک بزرگی زده. فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناامید کننده بوده و خریداران ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری برای مدل پرو پرداخت کنند تا از مزایای مخابراتی آشکار آن بهره‌مند شوند. بعید است افزایش این شکاف امکاناتی به افزایش فروش آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس کمکی کند.
رئیس‌جمهور ونزوئلا از پیشنهاد ایجاد یک اتحاد سیاسی با حضور چین و روسیه خبر داده است. یک بلوک بین‌المللی با حضور کشور‌های آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند و می‌تواند دلالت‌های قابل‌توجهی در حیاط خلوت آمریکا به دنبال داشته باشد. این پیشنهاد در شرایطی مطرح شده که هیچ اسمی از ایران که دارای روابط سیاسی و اقتصادی قابل‌توجه با کاراکاس است، برده نشده است. کارشناسان بهره‌مندی از قدرت اقتصادی و سیاسی چین و روسیه و تمایل برای حضور در حوزه‌های نفوذ ایالات متحده در سطح جهانی را اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری این ایده از سوی نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند.
ستاره تیم ملی مراکش به شایعاتی که پیرامون انتقال او از فیورنتینا به باشگاه‌های بزرگ اروپایی وجود دارد، واکنش نشان داد.
به گفته خاشع، این یادداشت در عین حال که بر خطوط قرمز سابق ایران تاکید دارد حس مثبتی را به مردم آذربایجان و مسوولان آذری منتقل می‌کند که ما فراتر از منطق روابط بین‌الملل اقدام نمی‌کنیم.
تیم شیمیزو اس پالس باوجود داشتن آقای گل لیگ ژاپن، به جی لیگ دو سقوط کرد.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
اوایل مرداد ماه محمد بنا در مورد این قهرمان ارمنی و پیش‌بینی مبارزه‌اش با محمدهادی ساروی گفته بود: هادی، الکسانیان را له می‌کند.
دنبال کردن پیج باشگاه پیکان جدیدترین کنش اینستاگرامی شرزود تمیروف است.
به رغم تفحص پیکر ۳۸ جان باخته در زیر آوار‌های متروپل، گزارش‌های رسیده از آبادان حکایت از تداوم روند آواربرداری دارد که معنای آن شروع یازدهمین روز آواربرداری از متروپل است. تفحصی که معلوم نیست کی پایان بیابد تا فاز بعدی آواربرداری شروع شود و مقدمه برای اجرای فاز بعدی عملیات یعنی تخریب فراهم گردد.
متاسفانه هیچ گونه تماسی از سمت باشگاه استقلال با من گرفته نشده است. همچنین هیچ گونه پالس مثبتی برای تمدید قرارداد دریافت نکردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ